مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سارقان طلافروشی در باقرشهر ناکام ماندند

مرد طلافروش وقتی سارقان نقابدار مسلح را پشت ویترین مغازه‌اش دید با استفاده از سامانه مها و مخفی کردن ویترین سارقان را ناکام گذاشت.

مرد طلافروش وقتی سارقان نقابدار مسلح را پشت ویترین مغازه‌اش دید با استفاده از سامانه مها و مخفی کردن ویترین سارقان را ناکام گذاشت.

به گزارش انعکاس ری، ساعت 10 صبح سه‌شنبه یک خودروی پژو 405 نقره‌ای مقابل طلافروشی در بلوار امام خمینی (ره)باقرشهر توقف کرد؛ سه سرنشین خودروی نقره‌ای در حالی که نقاب به چهره داشتند نگاهی به اطراف انداختند سپس یکی از آنها پشت فرمان نشسته و دو مرد دیگر از خودرو پیاده شدند. یکی از آنها اسلحه کلاشنیکف و دیگری تبری در دست داشت.

همزمان با این ماجرا، مأموران گشت کلانتری 175 باقرشهر، در حال گشت از بلوار امام خمینی(ره) در سمت دیگر بلوار بودند که ناگهان متوجه مردان مسلح شدند.
مرد تبر به‌دست و همدست مسلح‌اش وارد طلافروشی شدند اما در همین لحظه صاحب طلافروشی که خود را در مقابل مردان مسلح می‌دید به وسیله سامانه مها، آژیر خطر طلافروشی را به صدا در آورد و همزمان با استفاده از سامانه مخفی کردن ویترین، طلاهای داخل ویترین را به داخل گاوصندوق منتقل کرد.
سارقان که با صدای آژیر و خودروی گشت پلیس در مقابل طلافروشی مواجه شده بودند و از سویی طلاها را داخل گاوصندوق می‌دیدند، ماندن را جایز ندانسته و با شلیک سه تیر هوایی اقدام به فرار کردند.
این ماجرا چند لحظه بیشتر طول نکشید و در همین هنگام یکی از مأموران از خودرو پلیس پیاده شده و با رساندن خود به سمت خودروی پژو نقره‌ای رنگ شماره پلاک خودرو را یادداشت کرد. با توجه به شلیک مردان مسلح و فاصله‌ای که خودروی پلیس با آنها داشت، متهمان بدون آنکه موفق به اجرای نقشه‌شان شوند طلافروشی را رها  و اقدام به فرار کردند.
سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام این خبر که تلاش پلیس برای دستگیری سارقان ادامه دارد به تمامی کسبه و اصنافی که اقدام به فروش اموال گرانقیمت می‌کنند توصیه کرد حتماً از سامانه‌های مها، مه پاش و سیستم مخفی کردن ویترین استفاده کنند تا در صورت مواجه  شدن با چنین حوادثی از سرقت اموالشان جلوگیری کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه