مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پیمانکار متخلف پسماند در شهرستان ری دستگیر شد

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری گفت: پیمانکار غیر مجاز تخلیه کننده پسماند در اراضی ملی بخش حسن آباد فشافویه این شهرستان حین تخلیه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

زهره عبادتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: خودرو حامل پسماند نیز توسط یگان محیط زیست شهرستان ری جهت اقدامات قانونی به پارکینگ منتقل شد.

وی با بیان اینکه بازرسان مشترک اداره محیط زیست و بخشداری حسن آباد فشافویه در روزهای گذشته موفق به کشف یک مرکز غیرمجاز ‌دپوی پسماند شدند، افزود: پیمانکار متخلف پسماند با ایجاد این محل اقدام به دپوی انواع پسماند می کرد که خوشبختانه شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شد.

عبادتی خاطرنشان کرد: متاسفانه این گونه افراد با تخلیه غیر اصولی انواع پسماند ضمن آلودگی خاک منطقه در ساعات پایانی شب نیز اقدام به پسماند سوزی و آلودگی شدید هوا می کردند.

وی در ادامه به راه اندازی دفتر حفاظت از محیط زیست در بخش حسن آباد فشافویه کرد و گفت: راه اندازی این دفتر و گشت های مشترک بازرسان محیط زیست و بخشداری حسن آباد فشافویه را به مکان ناامن متخلفان زیست محیطی تبدیل خواهد کرد.

عبادتی یادآوری شد: گشت و پایش های شبانه روزی اداره محیط زیست در بخش فشافویه فعال بوده و با آلوده کنندگان محیط زیست  و تخلیه کنندگان پسماند در سطح منطقه با همکاری شهرداری و بخشداری منطقه با جدیت برخورد خواهد شد.

حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران – قم قرار دارد.

شهرستان ری با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر درجنوب استان تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه