مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

محل آتش‌سوزی بازار گل امام رضا(ع) در محدوده شهرستان ری نبود

بخشدار خاوران گفت: محل آتش‌سوزی بازار گل امام رضا(ع) جزو بخش خاوران شهرستان ری نیست و این حادثه در جاده امام رضا(ع) واقع در محدده منطقه ۱۵ شهرداری تهران واقع شده است.

اسماعیل شعبانزاده بخشدار خاوران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رابطه با آتش‌سوزی بازار گل امام رضا(ع) اظهار کرد: آتش سوزی که صبح امروز در بازار گل امام رضا(ع) اتفاق افتاد در محدوده بخش خاوران شهرستان ری نیست و محل آتش‌سوزی مربوط به محدوده شهر تهران است.

وی افزود: انتشار برخی اخبار مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در محدوده بخش خاوران صحت ندارد چراکه بازار گل امام رضا(ع) در محله مشیریه تهران و جاده امام رضا(ع) قرار دارد که جزو منطقه 15 شهرداری تهران است.

بخشدار خاوران در ادامه گفت: باتوجه به اینکه محل آتش‌سوزی خارج از محدوده شهرستان ری بود ما از جزئیات ماجرا اطلاع نداریم و مدیریت بحران به عهده شهرداری تهران بوده است.

شعبانزاده در پایان خاطرنشان کرد: محل مورد نظر در جاده ای واقع شده که به سمت خاوران است لذا به اشتباه به نام خاوران مشهور شده و حتی برخی محدوده سه راه افسریه و بزرگراه بعثت را نیز به نام خاوران می‌شناسند که در واقع خاوران یکی از پنج بخش شهرستان ری بوده و این محله‌ها مربوط به محدوده شهر تهران است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه