مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بخشدار کهریزک: شعب تأمین اجتماعی در باقرشهر و کهریزک مستقر می‌شود

بخشدار کهریزک با اشاره به مطالبه‌ مردمی، از استقرار شعب تأمین اجتماعی در باقرشهر و کهریزک در آینده نزدیک خبر داد.

امین بابایی امروز در جلسه استقرار دفتر شعبه جدید تأمین اجتماعی با اشاره به اهمیت اداره تامین اجتماعی به عنوان یکی از ادارات خدما‌ت‌رسان با حجم بالای ارباب رجوع اظهار داشت:‌ در راستای تحقق «جهش تولید» به عنوان شعار سال، وظیفه سازمان تأمین اجتماعی وظیفه‌ای سنگین و بسیار مهّم است؛ چرا که بیشترین تعامل این سازمان با صاحبان کسب و کار و مشاغل واحدهای صنعتی و تولیدی به ویژه در شرایط کنونی جامعه است.

وی با اشاره به ضرورت استقرار شعب تأمین اجتماعی در بخش کهریزک تصریح کرد:‌ با توجه به جمعیت نسبتاً بالای باقرشهر و کهریزک و جلوگیری از تردد مشمولان به شهرری، ایجاد شعب بیمه تأمین اجتماعی یکی از مطالبات مهّم مردم این بخش است که بخشداری کهریزک آمادگی خود را جهت همکاری و راه‌اندازی این شعبه در این منطقه اعلام می‌کند.

بخشدار کهریزک سپس با اشاره به جانمایی ملک تأمین اجتماعی در بخش کهریزک افزود:‌ به دلیل مشکلات اداری تاکنون موفق به اخذ موافقت سازمان تأمین اجتماعی برای اختصاص مکانی مناسب در خدمت‌رسانی به مردم در امر بیمه تأمین اجتماعی نشده‌ایم.

بابایی ادامه داد:‌ هدف این است که ساختمان شهید هاشمی‌نژاددر دو بخش اداری و درمان بکار گرفته شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد:‌ امید است با راه‌اندازی شعب بیمه تأمین اجتماعی در باقرشهر و کهریزک خدمات مستمر این سازمان با سرعت و دقت بیشتری به تمامی جامعه هدف ارائه شده و رضایتمندی مردم بیش از گذشته جلب شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه