مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: از حقوق قانونی مصرف کنندگان حمایت می کنیم

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در شهرستان ری کالای ایرانی با کیفیت تولید و تبلیغات لازم در استفاده از کالای داخلی به نحو شایسته انجام شود و حقوق قانونی مصرف کنندگان مورد حمایت کامل قرار گیرد.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در دیدار با اعضا انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: کسانی که به جامعه خودنگاه مثبت داشته باشند و بصورت نهادهای مردمی در فعالیتهای اجتماعی شرکت میکنند آن جامعه پیشرفت و در مسیر توسعه قرار می گیرد.
معاون استاندار تهران افزود: تحریم های ظالمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موجب رونق تولید داخلی و خودکفایی شده است اما نبایستی تحریم ها باعث کاهش کیفیت تولید شود و در این راستا ضرورت دارد انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در اجرای برنامه های خود طرح های تشویقی را مد نظر قرار دهد.
فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: در شهرستان ری کالای ایرانی با کیفیت تولید و تبلیغات لازم در استفاده از کالای داخلی به نحو شایسته انجام شود و حقوق قانونی مصرف کنندگان مورد حمایت کامل قرار گیرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه