مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

معاون استاندار تهران: اداره امور مالیاتی پیگیر رفع مشکلات اصناف باشد

معاون استاندار تهران بر پیگیری رفع مشکلات اصناف از سوی اداره امور مالیاتی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حسین توکلی کجانی عصر امروز در جلسه رسیدگی به مشکلات اتحادیه‌های واحدهای صنفی شهرستان ری با اشاره به نقش قابل توجه اصناف در کنترل شیوع کرونا اظهار داشت: اصناف و کسبه در شرایط به‌وجود آمده ناشی از کرونا تاثیر به‌سزایی داشتند و همواره با پرداخت به موقع مالیات ها در حوزه اقتصاد نیز کمک‌رسان دولت بودند.

وی افزود: شیوع کرونا بسیاری از کشورها را با مشکل تامین اقلام ضروری مواجه کرد اما در کشور ما اصناف و تولیدکنندگان در همان روزهای ابتدایی درگیری مردم با بیماری و هراس از نبود اقلام ضروری، عملکرد بسیار خوبی داشتند و تمامی اقلام به میزان نیاز مردم در فروشگاه ها عرضه شد.

لکه‌های صنفی و صنعتی شهرستان ری ظرفیت مناسبی برای توسعه هستند

معاون استاندار تهران همچنین بیان کرد: شهرستان ری با برخورداری از 15 لکه صنفی و صنعتی از نقاط مهم استان تهران و کشور بوده و دارای ظرفیت مناسبی برای توسعه و رونق اقتصاد شهرستان است.

توکلی با بیان اینکه عمده درآمد کشور از طریق نفت، مالیات و صادرات است گفت: در شرایط فعلی به دلیل شیوع بیماری کرونا و تحریم ها وضعیت فروش نفت و صادرات مناسب نیست، لذا بیشتر درآمد کشور از مالیات است، اما با این حال با توجه به آسیب هایی که برای صنوف پیش آمده است، اداره کل امور مالیاتی باید پیگیر رفع مشکلات صنوف باشد.

وی سپس تصریح کرد: کرونا آسیب‌های فراوانی را برای بسیاری از اقشار جامعه به‌ویژه برای صنوف ایجاد کرده که نیازمند حمایت هستند، البته برنامه‌های خوبی نیز برای جهش تولید داریم که باید تقویت شوند.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: در شرایط فعلی باید با پیگیری‌های لازم واحدهای تولیدی و کارگاه‌ها را احیا کنیم و با حمایت از سرمایه‌گذاران امکان اشتغال جوانان شهرری را فراهم سازیم.

صنوف مزاحم از شهرری خارج می شوند

توکلی با تاکید بر اینکه بارگذاری معضلات در شهرری کافی است تصریح کرد: صنوف مزاحم را از شهرری خارج می‌کنیم زیرا که تاکنون بیش از حد، انواع معضلات به شهرری تحمیل شده است و قرار نیست دیگر صنوف مزاحم شهرهای دیگر را به ری منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه بیشتر شاغلان در واحدهای صنعتی شهرری از مناطق دیگر به این شهرستان می‌آیند افزود: این موضوع آسیبی برای ری است و باید این مسئله بررسی و علت‌یابی شود تا بتوان برای جوانان بومی شهرری در واحدهای صنعتی و کارگاه‌های تولیدی اشتغال ایجاد کرد.

معاون استاندار ری در پایان خاطرنشان کرد: مشکلات واحدهای صنفی باید پیگیری و برطرف شود و در این راستا تسهیلات کم بهره برای آن‌ها در نظر گرفته شود و امور مالیاتی در این رابطه همراهی کند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه