مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهدای ری نقش بسزایی در امنیت کشور دارند

معاون استاندار تهران با بیان اینکه برکت وجود حضرت عبدالعظیم(ع) موجب موفقیت‌های بی‌شمار مردم خطه ری است، گفت: شهرستان ری تا به حال شهدای گرانقدر و عزیز زیادی را تقدیم اسلام کرده که نقش بسزایی در امنیت کشور دارند.

 حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در مراسم یادبود شهید شاخص ورزش کشور «وحید زمانی‌نیا» که پیش از ظهر امروز در باشگاه مقدم شهرری برگزار شد، اظهار کرد: شهرری از دیر باز مهد ورزشکاران، قهرمانان، ایثارگران و پهلوانان بوده و در تمامی عرصه‌ها زبانزد است.

وی با بیان اینکه مردم ری نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، افزود: پس از انقلاب نیز مردم ری تأثیر بسیاری در دوران سازندگی داشتند همچنین جوانان ری در بسیاری از رشته‌های ورزشی خوش درخشیده‌اند و صاحب مدال‌های قهرمانی شدند.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: در بین جوان‌های دهه هفتادی شهرری نیز امروز دلاورانی مانند شهید وحید زمانی‌نیا هستند که این جوان شجاع و قهرمان با تأسی از شهدای دفاع مقدس در عرصه مقاومت و ایثار تلاش کرده و در نبرد با دشمنان در کنار سردار دل‌ها به شهادت رسید.

توکلی با اشاره به همراهی مردم ری با جوانان تلاشگر و قهرمان ری تصریح کرد:  مردم شهیدپرور ری تشییع باشکوه و بی‌بدیلی را در بدرقه شهید مدافع حرم به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه برکت وجود حضرت عبدالعظیم(ع) موجب موفقیت‌های بی‌شمار مردم خطه ری است، تأکید کرد: شهرستان ری تا به حال شهدای گرانقدر عزیز زیادی را تقدیم اسلام کرده که نقش بسزایی در امنیت کشور دارند.

معاون استاندار تهران ابراز داشت: امروز که تمامی کشورهای دنیا درگیر کرونا هستند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای تحقق و پیشبرد اهداف فعالیت خود را ادامه می‌دهد که این حرکت جهادی نشانگر قدرت و اقتدار در کشور است.

توکلی ادامه داد: در رزمایش کمک مؤمنانه اتفاقات بسیار خوبی در شرایط سخت تحریم رقم خورد و تمامی نهادهای زیر نظر مقام معظم رهبری همگی با شرکت در این رزمایش از نیازمندان دستگیری کردند.

وی با بیان اینکه امروز شرایط اقتصادی سختی را در پیش داریم که برگرفته از تحریم‌ها است، گفت: کشور ما با اقتدار ایستاده و با دیدگاه مذاکره مقابله می‌کند و نگاه همه ما باید به درون باشد و اگر اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم قطعاً موضوعات اشتغال و معیشت را که مطالبه همه مردم است انجام می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه