مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

وضعیت کرونا در شهرستان ری از حالت قرمز به زرد رسید

رییس شبکه بهداشت شهرستان ری با بیان اینکه با تمهیدات صورت گرفته وضعیت شهرستان از حالت قرمز به زرد رسیده است، گفت: بیشترین میزان مبتلایان به کرونا در شهرستان ری متعلق به محلات دولت آباد و دیلمان است.

علیرضا صدرایی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ویروس کرونا به دلیل هویت ناشناخته اش هر لحظه می‌تواند ما را به وضعیت خطر برساند و باید همه مردم، دستورالعمل‌های بهداشتی را همچنان جدی بگیرند.

وی عبور از وضعیت قرمز و رسیدن به وضعیت زرد را نتیجه تلاش و مجاهدت همه أرکان سلامت و همراهی رسانه‌ها و مردم دانست و عنوان کرد: هم اکنون برای جلوگیری از شیوع مجدد کرونا تمامی معتادان متجاهر و مسافران ورودی فرودگاه امام (ره) غربالگری می‌شوند.

صدرایی ابراز کرد: وضعیت آسایشگاه سالمندان کهریزک نیز هم اکنون به واسطه حضور شبانه روزی اکیپ‌های شبکه بهداشت از آن وضعیت هشدار آمیز به شرایط کنترل شده و تحت مراقبت رسیده است.

وی با بیان اینکه در روز‌های ابتدایی شیوع کرونا ویروس تعطیل کردن صنوف جنوب تهران با وجود بازار شب عید کار سختی بود، افزود: گذر از وضعیت بحرانی کرونا در شهرستان ری در اثر همکاری تمامی دستگاه‌های دولتی، مردم و اصناف ممکن شده است.

تاکنون ۱۲۶ هزار و ۹۴۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۷۱۸۳ نفر رسید.

گفتی است ار دیروز تا امروز ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ٢ هزار و ۳۴۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه