مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف یک تن عسل تقلبی در کارگاه تولیدی بخش خاوران شهرستان ری

بخشدار خاوران از توابع شهرستان ری گفت: یک تن عسل تقلبی در یک کارگاه تولیدی این ماده غذایی محدوده روستای لپه زنک این بخش کشف شد.

اسماعیل شعبانزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با پیگیری و بازرسی های صورت گرفته توسط نیروهای بخشداری خاوران، یک کارگاه تولید کننده ی عسل تقلبی در محدوده روستای لپه زنک کشف و به دستور مقام قضایی پلمپ شد.

وی افزود: در این کارگاه بیش از یک تن عسل تقلبی و غیر مجاز که در محیطی کاملا غیر بهداشتی و همچنین استفاده از نام و عنوان یک برند معروف عسل در حال تولید و بسته بندی بودند، کشف و عسل های موجود توقیف گردید.

بخشدار خاوران خاطر نشان کرد: با حضور نیروی انتظامی و به دستور مقام قضایی، سودجویانی که در این کارگاه مشغول به فعالیت بودند بازداشت شدند.

وی افزود: نماینده عالی دولت در بخش خاوران از همکاری خوب ادارات بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، صمت، نیروی انتظامی و ریاست حوزه قضایی بخش خاوران به جهت کمک در کشف و پلمپ این کارگاه، تقدیر و تشکر کرده و به سودجویان هشدار داد که حفظ سلامتی مردم مهمترین اولویت ما می باشد و با سودجویانی که بخواهند سلامتی مردم را به مخاطره بیندازند برخورد شدیدی خواهیم کرد.

خاوران از بخش های شهرستان ری در مسیر آزاد راه امام رضا (ع) واقع شده و بر اساس آخرین سرشماری حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه