مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پرسنل بهزیستی شهرری به پویش همدلی مومنانه پیوستند

پرسنل بهزیستی ری و خیرین در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اجرای رزمایش همدلی و به دلیل شیوع بیماری کرونا، به پویش ملی حمایت از خانواده های تحت پوشش بهزیستی پیوستند.

علی نعمتی مدیر بهزیستی ری با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان که در آن مهربانی ، گذشت و ایثار از معنویات این ماه به شمار می رود ،همکاران و خیرین را به مشارکت در انفاق و ترغیب دیگران در خصوص کمک به نیازمندان فراخواند و گفت: علاوه بر ضرورت چنین مشارکتی، بهزیستی ری و مراکز تابعه  نیز امسال همانند سالهای گذشته  تمام هزینه های مراسم ماه مبارک رمضان راصرف رسیدگی و کمک به نیازمندان، مستمندان و افراد کم بضاعت خواهد کرد.

مدیر بهزیستی ری  با اشاره به بیانات و رهنمودهای مقام  معظم رهبری  مبنی بر کمک‌های مومنانه به افراد نیازمند اضافه کرد: امسال به علت شیوع بیماری کووید 19 و آسیب دیدگی بیشتر اقشار ضعیف و دوری از تجمعات، پویش همدلی مومنانه در بهزیستی ری راه‌اندازی شده است تا نیکوکاران و خیرین  کمک های  خود را به صورت وجه نقد به مددجویان بهزیستی هدیه کنند.

در ادامه وی خاطر نشان کرد: در راستای اجرای پویش همدلی مومنانه ، خیرین و نیکوکاران می توانند نذورات وکمک های مالی و نقدی خود رااز طریق شماره کارت مجازی 6367957074183406 مشارکتهای مردمی بهزیستی یا با سامان کیش #555*724* یا  جرینگ #2*6*7* واریز و در این اقدام خداپسندانه مشارکت کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه