مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۸۶ هزار مترمربع از معابر روستایی شهرستان ری آسفالت شد

رییس بنیاد مسکن شهرستان ری و اسلامشهر گفت: طی سال گذشته ۸۶ هزار متر مربع از معابر روستایی شهرستان ری آسفالت شد.

بهروز مرادی اظهار داشت: ۱۱ نقطه از معابر روستایی شهرستان ری از جمله جاده روستای اسلام آباد جاده نظامی، روستای سیمان، غنی آباد، توتک، عباس آبادعلاقه مند، تقی آباد، کمیته، هفت دستگاه نسوز، دوتویه، فیروزآباد  ازروستاهایی هستند که معابرآنها بهسازی شده است.
وی ادامه داد: طرح بهسازی آسفالت معابر روستاهای شهرستان ری با مشارکت بنیاد مسکن، بخشداری و دهیاری‌ها انجام شده و هدف از آن نیز محرومیت زدایی و ارتقای زیرساخت‌های مناطق روستایی است.
مرادی راد سهولت تردد روستاییان شهرستان ری یکی از اهداف اصلی این طرح عنوان کرد و افزود: جلوگیری از مهاجرت  وایجاد حس رضایت در میان روستاییان از دیگر اهداف اجرای طرح بهسازی معابر روستایی است.
وی با اشاره به نامطلوب بودن روکش آسفالت شهرستان ری، بیان کرد: تلاش می شود به منظور رفاه شهروندان و مسافرانی که وارد شهرستان ری می شوند کار بهسازی آسفالت همه خیابان‌های سطح شهرستان در برنامه زمانبندی انجام شود.
این مسئول عنوان کرد: واگذاری ۲هزار متر زمین به روستاییان واجد شرایط و پرداخت ۸۴۰ میلیون ریال تسهیلات درسال گذشته از مهم ترین اقدامات اداره مسکن شهرستان ری است.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه