مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

توزیع بیش از یک میلیاردریال کالا بین مددجویان کمیته امداد کهریزک

رییس کمیته امداد امام (ره) کهریزک از توابع شهرستان ری گفت: در ماه رمضان امسال ۳۰۰ سبد کالا به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بین خانواده‌های تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

یدالله صفری اظهار داشت: یکهزار و ۱۰۰ خانوار شامل ۲ هزار و ۹۰۰ نفر مددجو از خدمات این نهاد مردمی بهره مند می شوند تا مشکلات آنها مرتفع شود.
وی افزود: ایجاد آشپزخانه مهدوی، اجرای طرح همسفره و پخت ۵۰۰ پرس غذا، هر شب در ماه مبارک رمضان و توزیع آن بین نیازمندان از دیگر اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) کهریزک به شمار می‌رود.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کهریزک خاطر نشان کرد: ۱۰۰ سبد بهداشتی شامل مواد ضد عفونی کننده دست و محیط، پودر شوینده و مایع دستشویی و دستمال کاغذی بین افراد نیازمند در این شهر توزیع شد.
وی عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در کهریزک با شناسایی افراد نیازمند و همچنین مددجویان تحت پوشش خود با ارائه خدمات موثر و ارزشمند در جهت رفع معضلات و نیازهای این قشر گام برداشته است.
صفری یاد آور شد: حمایت از نیازمندان مهمترین هدف این نهاد بوده و با شیوع ویروس کرونا در کشور، وظیفه رسیدگی و حمایت از این قشر مضاعف شده است.
بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه