مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دزدی با شگرد توپ فوتبال در شهرری

سرهنگ کارآگاه یوسفوند رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت گفت: ۱۹ اسفند ماه سال گذشته پرونده ای با موضوع سرقت خانه ای به همراه یک مظنون به نام کریم توسط کلانتری ۱۶۷ دولت آباد به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع شد و متهم در کلانتری مدعی بود، برای برداشتن توپ خود که به داخل حیاط منزل شاکی افتاده درب منزل وی را به صدا در آورده است ولی با وی درگیر شده و سرقتی انجام نداده است.

سرقت به بهانه برداشتن توپ فوتبال از حیاط خانه

این مقام انتظامی بااشاره یه اینکه کارآگاهان ۶ پرونده مشابه دیگری به همین شیوه در محدوده شهر ری که مال باختگان اظهار می کردند سارق مدعی برداشتن توپ از حیاط منزل بوده است، شناسایی کردند، گفت: با جمع بندی اطلاعات به دست آمده مشخص شد که فرد مظنون سارق می باشد.

وی عنوان کرد: متهم در ادامه تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به جرائم ارتکابی در خصوص شیوه خود اظهار کرد، در بین ساعت ۱۳ الی ۱۶ در خیابان ها می چرخیدم و خانه هایی که حیاط مشرف به کوچه داشتند را شناسایی می کردم و پس از پرتاپ توپ فوتبالی که همراهم بود به در حیاط منازل مراجعه و با زدن در آن ها مدعی افتادن توپ به حیاط منازل می شدم و پس از باز شدن درب با زور و تهدید وارد منازل شده و پول و طلاجات و اموال با ارزش را سرقت می کردم.

سرهنگ یوسفوند با بیان اینکه تا کنون ۴ شاکی متهم را شناسایی کرده اند، گفت : متهم تاکنون به ۶ فقره سرقت به ارزش یک میلیارد ریال اعتراف و با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی برای کشف سایر احتمالی دراختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه