مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف انبار ۳ میلیاردی ماسک تقلبی در ری

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از کشف کارگاه تولید ماسک‌ تقلبی توسط بازرسان اداره صمت خبر داد.

موسی احمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در راستای برخورد با محتکران و اخلال‌گران نظام اقتصادی و سلامت محور، واحد بازرسی و نظارت اداره صمت در گشت مشترک با نماینده اداره کل تعزیرات حکومتی و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در پی بازدیدهای مدون و برنامه‌ریزی شده موفق به کشف کارگاه تولید ماسک تقلبی شدند.

وی افزود: در این بازدیدها بازرسان موفق به کشف تعداد زیادی ماسک تقلبی شدند که به تشخیص بازرسان جزو تولیدات تقلبی محسوب می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری بیان کرد: ارزش ریالی این کشفیات در حدود ۳میلیارد و ۳۵۰ هزار ریال بوده است که به‌ دلیل غیر بهداشتی و‌ تقلبی بودن از سوی بازرسان شناسایی و برای اعمال مراحل قانونی به مراجع قضایی ارائه شد.

احمدی تصریح کرد: با ورود ویروس کرونا به کشور و نگرانی‌هایی که در پی آن ایجاد شده است بسیاری از اقشار در کنار یکدیگر به مقابله با این ویروس پرداخته‌اند اما برخی سوداگران دنبال سوءاستفاده بوده و اقدام به احتکار یا تولید غیربهداشتی این ملزومات می‌کنند که برای مقابله با این افراد دستورات لازم اعمال شده است.

وی ادامه داد: ماسک‌های مکشوفه کاملاً غیربهداشتی بود و تمام این اقلام قبل از ورود به بازار توقیف و دستورات لازم برای معدوم سازی آن‌ها داده شد.

رئیس اداره صمت شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: تشدید نظارت بر کارگاه‌ها و انبارها افزایش پیدا کرده تا از احتکار ملزومات بهداشتی و تولید خارج از دستورالعمل جلوگیری شود لذا پرونده‌های مذکور برای تکمیل مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان ری ارجاع شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه