مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

توزیع ۱۴هزار بسته حمایتی توسط سپاه حضرت روح الله(ره)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) باقرشهر گفت: در راستای رزمایش کمک مؤمنانه ۱۰هزار بسته مواد غذایی، ۴هزار بسته بهداشتی و ۴سری جهیزیه در بخش‌های کهریزک، قلعه‌نو و فشافویه شهرستان ری میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

سرهنگ اصغر آرزومندی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) باقرشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از روزهای نخست شیوع کرونا در کشورمان، فعالیت‌های بسیجیان این ناحیه در زمینه‌های مختلف از جمله ضدعفونی معابر و اهدای کمک‌های معیشتی به خانواده‌های بی‌بضاعت در قالب گروه‌های جهادی در سطح شهرها و روستاهای بخش‌های کهریزک، قلعه نو و فشافویه آغاز شد و در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفت.

وی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب در روز نیمه شعبان برای کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت و کم‌بضاعت و آسیب دیدگان از شیوع کرونا ادامه داد: در راستای لبیک به فرمان فرماندهی معظم کل قوا و در ادامه اقدامات جهادی برای رسیدگی به مستمندان همچنین آسیب دیدگان از کرونا رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در ناحیه باقرشهر آغاز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) باقرشهر تصریح کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در نخستین مرحله این رزمایش ۱۰هزار بسته معیشتی شامل چندین قلم موادغذایی به ارزش تقریبی ۳۰۰هزار تومان و ۴ هزار بسته بهداشتی شامل انواع مواد شوینده و ضدعفونی کننده در بین خانواده‌های نیازمند که از قبل شناسایی شده بودند، توزیع شد.

سرهنگ آرزومندی اضافه کرد: بخشی از این بسته‌ها توسط سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در اختیار ناحیه قرار گرفته و بخش زیادی توسط بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت، خیران و نیکوکاران تهیه شده و بخشی از آن نیز توسط بخشداری‌های کهریزک و قلعه نو تأمین شده است که همه بسته‌ها همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان توزیع شد و در نیمه دوم ماه مبارک نیز مرحله دوم رزمایش اجرا خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در آموزه‌های دین مبین اسلام به موضوع نوع‌دوستی، دست‌گیری و کمک به افراد تأکید شده است، گفت: یکی از اقدامات این ناحیه، تهیه جهیزیه و کمک به نوعروسان است که این کار پسندیده در ایام کرونایی تعطیل نشده و در این راستا ۴سری جهیزیه شامل لوازم ضروری زندگی تهیه و روز گذشته به واجدان شرایط اهداء شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه