مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

توزیع ۱۴هزار بسته حمایتی توسط سپاه حضرت روح الله(ره)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) باقرشهر گفت: در راستای رزمایش کمک مؤمنانه ۱۰هزار بسته مواد غذایی، ۴هزار بسته بهداشتی و ۴سری جهیزیه در بخش‌های کهریزک، قلعه‌نو و فشافویه شهرستان ری میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

سرهنگ اصغر آرزومندی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) باقرشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از روزهای نخست شیوع کرونا در کشورمان، فعالیت‌های بسیجیان این ناحیه در زمینه‌های مختلف از جمله ضدعفونی معابر و اهدای کمک‌های معیشتی به خانواده‌های بی‌بضاعت در قالب گروه‌های جهادی در سطح شهرها و روستاهای بخش‌های کهریزک، قلعه نو و فشافویه آغاز شد و در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفت.

وی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب در روز نیمه شعبان برای کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت و کم‌بضاعت و آسیب دیدگان از شیوع کرونا ادامه داد: در راستای لبیک به فرمان فرماندهی معظم کل قوا و در ادامه اقدامات جهادی برای رسیدگی به مستمندان همچنین آسیب دیدگان از کرونا رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در ناحیه باقرشهر آغاز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) باقرشهر تصریح کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در نخستین مرحله این رزمایش ۱۰هزار بسته معیشتی شامل چندین قلم موادغذایی به ارزش تقریبی ۳۰۰هزار تومان و ۴ هزار بسته بهداشتی شامل انواع مواد شوینده و ضدعفونی کننده در بین خانواده‌های نیازمند که از قبل شناسایی شده بودند، توزیع شد.

سرهنگ آرزومندی اضافه کرد: بخشی از این بسته‌ها توسط سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در اختیار ناحیه قرار گرفته و بخش زیادی توسط بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت، خیران و نیکوکاران تهیه شده و بخشی از آن نیز توسط بخشداری‌های کهریزک و قلعه نو تأمین شده است که همه بسته‌ها همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان توزیع شد و در نیمه دوم ماه مبارک نیز مرحله دوم رزمایش اجرا خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در آموزه‌های دین مبین اسلام به موضوع نوع‌دوستی، دست‌گیری و کمک به افراد تأکید شده است، گفت: یکی از اقدامات این ناحیه، تهیه جهیزیه و کمک به نوعروسان است که این کار پسندیده در ایام کرونایی تعطیل نشده و در این راستا ۴سری جهیزیه شامل لوازم ضروری زندگی تهیه و روز گذشته به واجدان شرایط اهداء شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.