مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بسته‌های حمایتی در بخش قلعه‌نو شهرری توزیع شد

بخشدار قلعه نو از توابع شهرستان ری گفت : ۳۲۰ بسته سبد معیشتی و اقلام بهداشتی به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در بین خانواده‌های نیازمند این بخش توزیع شد.

علیرضا صادقی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به وجود ویروس کرونا و حمایت از خانواده‌هایی که در این شرایط سخت توان تامین مایحتاج خود را ندارند، بخشداری قلعه نو به همت گروه جهادی اویس قرنی وحوزه بسیج ۳۲۰ بسته سبد معیشتی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال و ارزش هر بسته یک میلیون ۵۰۰ هزار ریال در بین نیازمندان این بخش ازشهرستان ری توزیع می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: بسته‌های معیشتی شامل اقلام بهداشتی از جمله ماسک دستکش موادضدعفونی ومایحتاج شامل برنج روغن عدس رب گوجه فرنگی وتخم مرغ بوده که پس از شناسایی خانواده‌ها در درب منازل به آنها تحویل داده خواهد شد.
این مسئول عنوان کرد: شیوع بیماری کرونا شرایط معیشتی اقار کم درآمد وآسیب پذیر را با چالش جدی مواجه کرده که این شرایط باعث شد نهادهای حمایتی وبخشداری به یاری یکدیگر بسته های حمایتی را برای خانواده های کم درآمد تدارک ببینند.
وی یادآور شد: عموم مردم نیز با عدم خروج از خانه و پرهیز از تردد غیرضروری در شهر می‌توانند کمک شایانی به ریشه‌کنی بیماری کنند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری هم اکنون دارای ۴۰ هزار نفر جمعیت است که در ۲۰ کیلومتری جنوب ری و در مسیر جاده ورامین قرار دارد .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه