مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مراسم تودیع و معارفه بخشدار کهریزک برگزار شد

با حضور معاون استاندار تهران، مهدی مجیدی تودیع و امین بابایی به عنوان بخشدار کهریزک معارفه شد.

با حضور حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری مراسم تودیع و معارفه بخشدار کهریزک برگزار شد؛ در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مهدی مجیدی بخشدار سابق کهریزک، با حکم استاندار تهران و بنا به پیشنهاد معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، امین بابایی به عنوان بخشدار کهریزک منصوب شد.

 

توسعه و رشد قابل توجه فرهنگی و ورزشی در بخش کهریزک

 

مهدی مجیدی در این مراسم با اشاره به وضعیت کهریزک اظهار داشت: کهریزک در طول سال‌های گذشته در بخش‌های فرهنگی و ورزشی شاهد رشد و توسعه بوده است.

وی با بیان اینکه برگزاری المپیاد ورزشی روستاهای شهرستان ری و طلایی شدن بخش کهریزک از جمله نمادهای توسعه در این بخش است افزود: ۱۲۰۹ انبار در بخش کهریزک وجود دارد که این بخش را تبدیل به بارانداز کشور کرده و همچنین قرار گرفتن شرکت های مختلف اقتصادی و صنعتی در این بخش، نشان دهنده شرایط خاص و ظرفیت های بخش کهریزک می باشد.

بخشدار سابق کهریزک سپس عنوان کرد: عمده مشکلات تحمیلی استان تهران به بخش کهریزک را آلودگی هوا و خاک، دپوی پسماند، زندان، پزشکی قانونی، بهشت زهرا (س) و سرای سالمندان تشکیل می‌دهد.

مجیدی سپس خاطرنشان کرد: بیش از ۱۷ سال از طرح پروژه کمربندی گذشته و هنوز به بهره برداری نرسیده است؛ از اینرو امیدواریم با عنایت و توجه معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری اقدام اساسی در این زمینه صورت گیرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه