مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برپایی ایستگاه جمع آوری ارزاق خانواده های آسیب دیده از کرونا در شهرری

مسئول قرارگاه جهادی شهید شاطری شهرری خبر داد

صادقی با اشاره به برگزاری طرح خیر کثیر در منطقه شهرری از برپایی ایستگاه های جمع آوری ارزاق خانواده های آسیب دیده از کرونا خبر داد.

«محمدجواد صادقی» در گفت و گو با  شبستان در مورد طرح خیر کثیر با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب در رزمایش همدلی و حمایت از خانواده های آسیب پذیر از بیماری کرونا گفت: طرح خیر کثیر قریب به پنج سال است که توسط گروه جهادی شهید شاطری انجام می شود که از 10 سبد کالا شروع شده و امروز به 200 سبد کالا ارتقا یافته است.

مسئول قرارگاه جهادی شهید شاطری شهرری افزود: با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب امسال تعداد سبد کالاها افزایش می یابد. در این طرح تلاش کردیم تا ایستگاه های جمع آوری ارزاق و مواد مورد نیاز در سطح شهر ری و مناطق اطراف آن برپا شود تا مردم و خیرین ارزاقی را که دست نخورده و البته اضافه در منزل دارند به این ایستگاه ها تحویل دهند.

صادقی با بیان اینکه در موضوع ماه رمضان نیز این طرح اجرا می شود اظهار کرد: با توجه به اقشار آسیب پذیر در منطقه شهر ری و همچنین تاکیدات رهبر انقلاب تلاش می کنیم تا امسال به 500 سبد کالا دست پیدا کنیم که در مناطق محروم شهر ری که شناسایی شده اند و از طریق بسیج و خیرین به ما معرفی می شوند توزیع شود.

مسئول قرارگاه جهادی شهید شاطری شهرری ادامه داد: در کنار بسته غذایی، پک ضد عفونی کننده این قرارگاه شامل دستکش، ماسک، مواد ضد عفونی کننده و ژل به همراه یک مفاتیح برای ماه مبارک رمضان و یک کتاب از شهید ابراهیم هادی است که به دست خانواده های نیازمند می رسد.

وی با اشاره به همکاری خیرین و همچنین مسئولان در سطح شهر ری اظهار کرد: در این طرح شاهد حضور اتحادیه های مختلف از جمله اتحادیه قنادان هستیم که توانسته اند با تهیه بسته شکر در سبد کالای نیازمندان در این راه گام بردارند هستیم  همچنین پزشکان متعهد نیز در تهیه و توزیع مواد بهداشتی و همچنین ارزاق مشارکت کردند.

وی گفت: پاکت هایی با طرح خیر کثیر تکثیر شده است که در میان مردم توزیع می شود. در این پاکت ها مردم می توانند وجوه خود را در قالب چک یا پول نقد قرار داده و به ایستگاه های خیر کثیر تحویل دهند./

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه