مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پویش همدلی برای بخشش اجاره مهدهای کودک در شهرری اجرا می‌شود

شیوع ویروس کرونا شرایط سخت اقتصادی را برای همه صنوف به همراه دارد

رئیس اداره بهزیستی شهرری گفت :شیوع ویروس کرونا موجب تعطیلی مهدهای کودک و بروز تبعاتی برای مدیران آنها شده است.

علی نعمتی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا موجب تعطیلی مهدهای کودک و بروز تبعاتی برای مدیران آنها شده است.
وی افزود: بهزیستی در زمینه حمایت از مدیران مهدهای کودک با یک نگاه کارشناسی تمهیداتی را اندیشیده که طرح پویش همدلی از مهمترین آنها به شمار می‌رود.
رییس اداره بهزیستی شهرستان ری عنوان کرد: مالکین با مداخله خود در زمینه بخشش اجاره بها و مساعدت با مدیران مهدهای کودک، بار اقتصادی این گروه را کاهش داده و موجب پیشگیری از بروز مشکلات عدیده اقتصادی برای مدیران مهدهای کودک می شوند.
وی خاطر نشان کرد: حضور و مشارکت خیرین و مالکین مهدهای کودک در اجرای طرح پویش همدلی راهکاری موثری در راستای عبور از این مشکل و بحران محسوب می‌شود.
نعمتی یادآور شد: اطلاع رسانی وسیعی در سطح شهرستان ری برای حضور و مشارکت خیرین و مالکین مهدهای کودک انجام شده است.
وی گفت: در حال حاضر ۳۵ مهد کودک در سطح شهرستان ری فعال هستند که ۳۰ مهد کودک استیجاری بوده و نیاز به مشارکت و همدلی خیرین و مالکین این اماکن دارد.
رییس اداره بهزیستی شهرستان ری اضافه کرد: ۱۴۶ مربی، ۱۱۰ کمک مربی، ۴۰ نفر نیروی خدماتی، ۴۵ نفر آشپز و ۱۷ مراقب در این مهدهای کودک فعالیت می کردند.
وی با بیان اینکه نیکوکاران، مالکین مهدهای کودک و کانون توسعه مهدها با مشارکت همه جانبه خود موجب کاهش ضرر و زیان برای مدیران مهدها می شوند، گفت: بهزیستی با اهدای نشان «حامی کودک» و لوح تقدیر از توجه و بخشش مشارکت کنندگان در طرح پویش همدلی تقدیر می کند.
نعمتی به اجرای طرح پویش همدلی اشاره کرد و اذعان داشت: هدف از اجرای طرح پویش همدلی در راستای بخشش اجاره بهای مهدهای کودک در واقع کمک به بقای مهدهای کودک خسارت دیده است.
وی با تاکید بر دعوت مشارکت خیرین و مالکین مهدهای کودک در این طرح گفت: مهدهای کودک در مدت ایام تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا با استفاده از فضای مجازی و ارتباط از راه دور و استفاده از بسترهای مناسب فضای مجازی به آموزش پرداخته اند.
رییس اداره بهزیستی شهرستان ری گفت: انواع آموزش ها و توجه به خلاقیت کودکان و مسائل تربیتی و فرهنگی از برنامه های اجرا شده و مورد توجه مهدهای کودک در ایام تعطیلی بوده است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) در حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد و در جنوب تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه