مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۵۵۰ هزار نفر در شهرری غربالگری کرونا شدند

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: ٥٥٠ هزار نفر از شهروندان ری تاکنون در سامانه پایش سلامت وزارت بهداشت (سیب) ثبت نام و غربالگری کرونا شده‌اند.

حسین توکلی کجانی با اشاره به اینکه ثبت نام شهروندان ری در سامانه سیب وزارت بهداشت را ٤٠٠ کاربر برعهده دارند، افزود: ثبت نام شهروندان در این سامانه با همکاری تمامی بخشداری ها، شهرداری ها، سپاه و نواحی بسیج صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه سنجش سلامت عمومی یکی از راهکارهای مدیریت و کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا می باشد، تاکید کرد: تمامی دستگاه های اجرایی باید ثبت نام شهروندان سامانه سیب وزارت بهداشت را با جدیت تمام دنبال کنند.

توکلی ادامه داد: شهروندان و ساکنین شهرستان ری می توانند با مراجعه به سایت http://salamat.gov.ir و ثبت اطلاعات خود در طرح غربالگری کرونا مشارکت کنند.

سامانه salamat.gov.ir  از بیست و سوم اسفند برای رفاه حال هموطنان و به منظور غربالگری افراد مشکوک به ویروس کووید – ۱۹ در وزارت بهداشت راه‌اندازی شده است.

این سامانه به هموطنان اجازه می دهد به جای مراجعه به مراکز درمانی و  ایجاد ازدحام که خود سبب انتشار ویروس کرونا می گردد از طریق ورود به این سامانه و وارد کردن شماره ملی خود به سوالات ساده خود ارزیابی بیماری کووید – ۱۹ پاسخ داده و راهنمایی لازم را مطابق آخرین دستور عمل های وزارت بهداشت دریافت کنند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان قرار گرفته است.

تاکنون ۵۰ هزار و ۴۶۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با مرگ ۱۲۴ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل جانباختگان کرونا در کشور به ۳۱۶۰ نفر رسید.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه