مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ضدعفونی معابر شهرری توسط گروه‌های جهادی بسیج انجام شد

فرمانده سپاه ناحیه ری با اشاره به اقدام جهادی بسیجیان شهرری در ضدعفونی کردن معابر سطح شهر گفت: ترکیب مواد ضدعفونی کننده با نظارت تخصصی کارشناسان شبکه بهداشت و مشارکت ۵۰۰ نفر از بسیجیان صورت می‌گیرد.

سرهنگ مهدی فخاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ری، اظهار داشت: ضدعفونی معابر شهرستان ری توسط بسیجیان از روزهای نخست شیوع این بیماری آغاز و تا نابودی کامل این ویروس منحوس ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا تمامی حوزه‌های مقاومت بسیج ناحیه ری با تشکیل قرارگاه پدافند زیستی اقدام به گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه ری همچنین افزود: ترکیب مواد ضدعفونی با نظارت تخصصی کارشناسان شبکه بهداشت و مشارکت 500 نفر از بسیجیان صورت می‌گیرد که هر شب از ساعت اقدام به گندزدایی سطح شهرری می‌کنند.

فخاری ادامه داد: علاوه بر این گروه جهادی «پیامبر رحمت» نیز به طور کامل در بیمارستان فیروزآبادی مستقر شده و به عنوان حامی پرسنل و کادر درمانی مشغول خدمات‌رسانی در بیمارستان هستند.

وی سپس با اشاره به رزمایش نیروی زمینی سپاه پاسداران تصریح کرد: یکی از اهداف این رزمایش شهرستان ری بوده لذا به همّت سپاه سیدالشهدا(ع) و با همکاری یگان‌های‌ نیروی زمینی و جنگ نوین لشکر عملیاتی 23 خاتم‌الانبیا(ص) با تجهیزات و ماشین‌آلات سبک و سنگین اقدامات به گندزدایی و ضدعفونی کردن محلات شهرری کردند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه