مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پلمپ 17 واحد صنفی در شهرستان ری

فرماندار ویژه شهرستان ری از پلمپ و تعطیلی ۱۷ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن مصوبات کرونا پس از صدور چندین اخطاریه خبر داد.

به گزارش انعکاس ری ؛ حسین توکلی کجانی با بیان اینکه تمامی مصوبات ستاد مقابله با کرونای کشور به منظور سلامت مردم تدوین و اجرا می شود، اظهار داشت: طرح فاصله گذاری برخی اصناف به منظور کاهش زنجیره بیماری کرونا می باشد از هم جهت کسبه و اصناف شهرستان ری بدون هیچگونه مقاومت باید این موارد را رعایت فرمایند.

وی تاکید کرد: کسبه و اصناف شهرستان ری موظف به اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستند در صورت عدم رعایت این مصوبات واحدهای صنفی به مدت یک ماه پلمپ و تعطیل می شوند.

توکلی افزود: گشت های مشترک فرمانداری، اداره تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت و پلیس اماکن تمامی واحدهای صنفی را روزانه رصد می کنند و با متخلفان پس از صدور اخطاریه برابر با قانون برخورد خواهند کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه به اعمال محدودیت در محورهای مواصلاتی جنوب استان تهران به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: براساس تصیم ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا، فرمانداری شهرستان ری موظف است از محل ایست، بازرسی و کنترل ورودی استان تهران در طرح کاهش زنجیره انتقال پشتیبانی نمایند.

توکلی ادامه داد: بر اساس تصمیات ستاد کرونای استان تهران به منظور کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در کیلومتر ۶۵ اتوبان قم ـ تهران و گردنه نعلبندان در جاده قدیم قم ـ تهران از خروج خودورهای پلاک تهران و از ورود خودروهای پلاک شهرستان ممانعت به عمل می آید.

این مسئول خاطر نشان کرد: فرمانداری ویژه شهرستان ری، بنرهای اطلاع رسانی اجرای طرح محدودیت تردد در کیلومتر ۶۵ اتوبان تهران- قم را در عوارضی تهران و مسیرهای منتهی به آن توسط برای اطلاع رسانی عمومی نصب کرده است.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

منبع فرمانداری شهرستان ری
از طريق روابط عمومی
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه