مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

طرح بسیج ملی در مقابله با کرونانیازمند همکاری بیشتر شهرداری ها و بخشداری ها می‌باشد

معاون سیاسی فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: در مرحله چهارم طرح بسیج ملی به منظور ثبت خانوارها در سامانه سیب وزارت بهداشت نیازمند همراهی و همکاری شهرداران، بخشداران و روسای شوراهای شهرستان می باشیم.

به گزارش  پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری مهدی مجیدی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ری در نشست بررسی آخرین وضعیت شهرستان در مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا اظهار داشت: طرح بسیج ملی و رصد و پایش افراد مشکوک به بیماری کرونا دارای ۴ مرحله است که ۳ مرحله از آن تاکنون در سطح شهرستان ری اجرایی شده و ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در حال حاضر سالم سازی محیط توسط دهیاران و شهرداران در سطح شهرستان ری اجرایی شده و در حال انجام است و همچنین کنترل ادارات از نظر تجهیز به تب سنج و کاهش نیروها نیز صورت گرفته است.
مجیدی در ادامه تاکید کرد: پایش مسافران در مبادی ورودی و خروجی شهرها تاکید شده و در شهرستان ری نیز تمامی اقدامات لازم در سطح شهرستان به بهترین نحو صورت میگیرد.
مجیدی با بیان اینکه مرحله چهارم از طرح بسیج ملی نیز می بایست در سطح شهرستان اجرایی شود، تصریح کرد: در مرحله چهارم طرح بسیج ملی به منظور ثبت خانوارها در سامانه سیب وزارت بهداشت نیازمند همراهی و همکاری شهرداران، بخشداران و روسای شوراهای شهرستان می باشیم.
معاون سیاسی فرمانداری ری در ادامه گفت: همیاری و همکاری تمامی دستگاه ها و مسئولین در سطح شهرستان به منظور رصد و ثبت وضعیت خانوارها در سامانه سیب بسیار حائز اهمیت است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه