مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

2000 جلد کتاب به روستاهای شهرستان ری اهدا شد

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در راستای تحقق شعار «در خانه بمانیم» برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، دو هزار جلد کتاب به دهیاری روستاهای بخش مرکزی و قلعه نو شهرستان ری اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در فراخوانی از شهروندان تهرانی خواست که برای مقابله با شیوع ویروس کرونا یه پویش «در خانه بمانیم» بپیوندند و از این فرصت پیش آمده برای کتابخوانی استفاده کنند.

«سید حسن صفوی» با بیان در پیش رو بودن ایام تعطیلات عید نوروز و بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا گفت: ایجاد زمینه های حضور حداکثری مردم در منازل و تبلیغ برای خانه نشینی به همراه ایجاد سرگرمی های مناسب از وظایف تمامی دستگاه های اجرایی و فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: در روزهای خانه نشینی بهترین کار، سرزدن به دنیای ناشناخته کتاب هاست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری همچنین از شهروندان به ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه خواست با ابزار در اختیار خود، فرهنگ «عید دیدنی مجازی» را در سطح جامعه نهادینه کنند تا بیماری ناشی از ویروس کرونا مهار شود.

 

 

منبع اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری
از طريق روابط عمومی
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه