مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

توزیع 30 هزار لیتر وایتکس رایگان از سوی شرکت رویال پاک فرشته در مراکز درمانی استان تهران

مدیرعامل شرکت رویال پاک فرشته با همکاری سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران اقدام به توزیع رایگان وایتکس مورد نیاز همه مراکز درمانی سطح استان تهران می نماید.

منوچهر سالاروند، معاون روابط عمومی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اعلام این خبر افزود: در راستای مقابله با ویروس کرونا؛ مهدی مرادی، مدیرعامل شرکت رویال پاک فرشته اظهار داشت: در اقدامی جهادی این شرکت آمادگی دارد با همکاری سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران به صورت رایگان اقدام به توزیع وایتکس مورد نیاز همه مراکز درمانی سطح استان تهران نماید.
وی با بیان این خبر افزود: شرکت رویال پاک فرشته از دوم فروردین ماه سال 99 آمادگی دارد روزانه حداقل ده هزار لیتر و حداکثر سی هزار لیتر وایتکس را بین مراکز درمانی استان تهران توزیع نماید.
مرادی، با تقبیح افرادی که در این شرایط با احتکار و گران فروشی فقط به دنبال سود و منافع شخصی خود هستند، تاکید کرد: این شرکت آمادگی دارد در فاز بعدی اقدام به توزیع مواد شوینده و ضد عفونی کننده به طور رایگان به سایر استان ها نیز ارسال نماید.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه