مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف دو انبار احتکاری موادضدعفونی در جنوب تهران + فیلم

بازار داغ احتکار در شهرستان ری

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری از کشف بیش از ۱۲۴ هزار لیتر الکل احتکار شده در دو انبار خبر داد.

غلامرضا نوفرستی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با تلاش شبانه‌روزی، بدون اغماض و موضوعات دیگر سربازان گمنام در اطلاعات جنوب تهران دو انبار که در مجاورت هم قرار داشتند و می‌توانستند نیاز جامعه پزشکی و کارخانجات تولیدکننده را برطرف کند، شناسایی شد.

وی ادامه داد: از این انبارها حدود ۱۲۰۰ گالن ۳۰ لیتری آب اکسیژنه، ۲۵۰ بشکه ۲۲۰ لیتری الکل طبی ۸۰ درصد و ۱۵۰ بشکه الکل طبی ۹۹ درصد که نیاز ضروری جامعه ما در شرایط فعلی است، کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری بر طی شدن رند سریع قانونی و در چرخه تولید قرار گرفتن این کشفیات تأکید کرد و افزود: با بررسی به عمل آمده احتکار این مواد محرز و در این رابطه سه نفر بازداشت شدند.

نوفرستی در پایان خطاب به کسانی که در این شرایط به فکر هموطنان نیستند و به دنبال سودجویی و فرصت طلبی هستند، ابراز داشت: از این فرصت باقی مانده برای اعلام آمار موجودی انبارهای خود به مراکز رسمی بهداشت استفاده کنند تا سرمایه آن‌ها حفظ شده و در معرض مجازات اعدام قرار نگیرند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه