مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مرکز غیر مجاز بازتوانی معتادان در شهرری پلمپ شد

رییس اداره بهزیستی شهرستان ری گفت: یکی از مراکز اقامتی بهبود و باز توانی معتادان غیرمجاز در شهر ری با همت اداره بهزیستی و همکاری اداره اماکن و بخشداری قلعه نو این شهرستان پلمب شد.

علی نعمتی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام مراکز اقامتی بهبود و باز توانی معتادین با مجوز و تحت نظر بهزیستی فعالیت دارند و بهزیستی از ادامه فعالیت مراکز مختلف جلوگیری می کند.

وی افزود: مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی سرای امید برین که تا تاریخ ۲۲ آبان سال جاری دارای اعتبار بود اما بدلیل مشکلات ملکی درخواست تعطیلی موقت را ارابه کرده بود.
رییس اداره بهزیستی شهرستان ری ادامه داد: پس از طرح در کمیسیون ماده ۲۶ بهزیستی استان تهران و بررسی در تاریخ ۱۷ دی با تعطیلی موقت ۳ ماهه مرکز  موافقت شد.
وی خاطر نشان کرد: متاسفانه مدیر مرکز مذکور  بدون توجه به اقدامات قانونی و عدم دریافت مجوز جدید از بهزیستی  اقدام به پذیرش بیمار کردند که پس از بازدید و ارائه گزارش توسط کارشناسان بهزیستی به همراه تیم فرمانداری ری از فعالیت غیر مجاز  مرکز با همکاری اداره اماکن و بخشداری قلعه نو پلمب شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه