مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۷۰ هزار ماسک فیلتردار کشف و در اختیار شبکه بهداشت ری قرار گرفت

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تعداد ۷۰ هزار عدد ماسک فیلتر دار” تخصصی و پزشکی” در شهرری کشف و در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفت.

به گزارش فرمانداری ری، حسین توکلی کجانی روز یکشنبه اظهار داشت: در راستای برخورد با سود جویان و احتکار کنندگان ملزومات بهداشتی با همکاری نیروهای اطلاعاتی و قضایی شهرستان ری تعداد ۷۰ هزار عدد ماسک فیلتردار “تخصصی پزشکی” در یکی از انبارهای شهرری شناسایی و کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: تیم های متشکل از تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی و ضابطین قضائی بطور مستمر در سطح شهرستان ری در حال نظارت و گشت زنی هستند و وظیفه ما این است با افرادی که با جان مردم تجارت می کنند برخورد کنیم.
توکلی ادامه داد: در جریان این پرونده با اشراف کامل اطلاعتی تمامی افراد سود جود شناسایی ودستگیر شدند.
شهرستان ری با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر درجنوب استان تهران واقع شده است.
ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود.
در معمولی‌ترین حالت، این ویروس باعث سرماخوردگی می‌شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان “سارس” می‌شود که نشانه‌های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.
دوره نهفتگی نسبتا طولانی این بیماری تنفسی مرگ‌ بار از چند روز تا دو هفته متغیر است و همین امر موجب می‌شود مبتلایان تا پیش از بروز علایمی چون تب و تنگی نفس به مراکز درمانی مراجعه نکنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه