مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

عملیات اجرایی ورزشگاه روستای اسلام آباد نظامی شهرری آغاز شد

عملیات اجرایی مجموعه ورزشی روستای اسلام آباد نظامی از توابع شهرری امروز (یکشنبه) با حضور جمعی از مسئولان محلی به زمین زده شد.

بخشدار مرکزی ری در حاشیه مراسم کلنگ زنی مجموعه ورزشی روستای اسلام آباد نظامی شهرری  گفت: مجموعه ورزشی روستای اسلام آباد نظامی شهرری با اعتبار ۹ و نیم میلیارد تومان و مساحت دو هزار و ۲۰۰ متر در ۲ و نیم طبقه در این منطقه احداث می شود.
فاطمه فکوریان افزود: مجموعه ورزشی روستای اسلام آباد نظامی شهرری به عنوان اولین مجموعه ورزشی دارای طبقات در سطح ری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی عنوان کرد: این مجموعه ورزشی برای استفاده بانوان و آقایان بوده و همگان می توانند از امکانات و تسهیلات آن بهره مند شوند.
بخشدار مرکزی ری خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه روستای اسلام آباد نظامی شهرری به عنوان روستای دوستدار ورزش معرفی شده، زیرساخت های لازم برای احداث این مجموعه ورزشی فراهم شد.
این مسئول توسعه فضای ورزشی را امری مهم و موثر در کاهش آسیب های اجتماعی خواند و خاطرنشان کرد: استفاده از مجموعه ورزشی موجب افزایش روحیه نیاز و شادابی در بین همه اقشار به ویژه جوانان می شود.
فکوریان یادآور شد: بر اساس پیش بینی های انجام شده این مجموعه ورزشی در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.
روستای اسلام آباد نظامی ۵۰ هکتار مساحت دارد که در کنار جاده ورامین در محدوده بخش مرکزی شهرستان ری واقع شده است. بنابر اعلام سرپرست دهیاری، این روستا حدود ۱۰ هزار نفر در قالب حدود سه هزار خانوار جمعیت دارد.
بخش مرکزی شهرستان ری از شمال به بزرگراه آزادگان، از جنوب به تقاطع ایران ترانسفو و روستای فتح آباد در جاده قدیم قم، از غرب به اتوبان صالح آباد و از شرق به بزرگراه امام رضا(ع) منتهی می شود.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه