مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

هدف دستگاه های اجرایی ری مشارکت حداکثری در انتخابات باشد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در آئین گرامیداشت ورود حضرت امام خمینی به آستان سیدالکریم حسنی علیه السلام در 19 بهمن اظهار داشت : در چهار دهه پیش که سایر کشورها زیر سلطه استکبار بودند، نگاه امام (ره) تحول و ترویج اسلام در تمام دنیا بود.

توکلی کجانی افزود: حرم حضرت عبدالعظیم (ع) به عنوان یکی از نقاطی است که محبان اهل بیت (ع) و دوستداران و علمای بزرگ از آن به عنوان الگو استفاده می‌کردند.

وی در ادامه بیان داشت: حضرت امام خمینی (ره) در هفته ابتدایی حضور در کشور پس از ۱۵ سال دوری به زیارت حضرت عبدالعظیم (ع) آمده که نشانگر نگاه ویژه علمای اسلامی به آستان حضرت عبدالعظیم (ع) است.

معاون استاندار تهران عنوان داشت: شایسته است که روز تشرف حضرت امام خمینی (ره) به آستان حضرت عبدالعظیم (ره) به عنوان یک الگو در تقویم دهه مبارک فجر شهرستان ری درج شود.

مشارکت حداکثری در انتخابات

فرماندار ویژه ری گفت: امام راحل (ع) بر حضور مردم در انتخابات تاکید داشتند و امروز انتخابات اسفند ماه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مجموعه شهرستان ری در تلاش است به دور از نگاه سیاسی، مشارکت حداکثری در انتخابات محقق شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه