مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

80 تن مواد پتروشیمی احتکار شده در انبارهای شورآباد کشف شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس، رییس اداره صمت شهرستان ری در گفتگو با خبرنگاران از کشف  یک انبار در شورآباد با 81 تن مواد پتروشیمی احتکار شده خبر داد .

وی با اعلام این خبر اظهار داشت : بازرسان اداره صنعت در بازرسی از انبارهای نگهداری کالا در سطح شهرستان ری، موفق شدند در شورآباد بخش کهریزک یک انبار با ۸۱ تن مواد پتروشیمی کشف کنند که در این انبار احتکار شده بود.

وی ارزش ریالی این کالاها را ۹۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: متخلفان این پرونده به‌دلیل اخفاء و امتناع از فروش، از سوی بازرسان شناسایی شده و برای اعمال مراحل قانونی به مراجع قضایی ارائه می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری با بیان اینکه بازرسان این اداره به‌صورت دوره‌ای انبارهای نگهداری کالا در سطح شهرستان را رصد می‌کنند، افزود: کار نظارت و پایش انبارها توسط گشت‌های مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف به صورت مستمر انجام می‌گیرد.

احمدی در پایان تصریح کرد: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه ۵ تیم بازرسی به اصناف، انبار و کارخانه‌ها اختصاص داده شده است که به صورت هماهنگ اقدام به بازرسی از واحدها می‌کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه