مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اصلاح دوربرگردان طالب آباد قلعه نو به زودی اجرا می شود

دهستان طالب‌آباد از توابع بخش قلعه‌نو شهرستان ری است که قدمت آن به 400 سال پیش برمی‌گردد که اکنون با بیش از 3 هزار نفر جمعیت با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند. اما آنچه که اکنون بیشترین دغدغه مردم این روستا شده است دوربرگردان طالب‌آباد است که به‌دلیل غیراستاندارد بودن طرح مشکلات بسیاری را برای اهالی روستا و همچنین خودروهای عبوری از این منطقه فراهم کرده است، تا جایی که به صورت هفتگی چندین تصادف منجر به جرح و فوت نیز اتفاق می‌اُفتد.

آخرین حادثه دوربرگردان طالب‌آباد مربوط به هفته جاری است که بیشترین مصدوم را به همراه داشت، در حادثه اخیر که یک دستگاه مینی‌بوس در این محدوده واژگون شد 11 نفر مصدوم شدند که برای انتقال آن‌ها به بیمارستان‌های اطراف نیز حدود یک ساعت زمان نیاز بود که هر چند در این حادثه مصدومان به سلامت از بیمارستان مرخص شدند اما در مواقع بحرانی سبب از دست رفتن زمان طلایی و در نهایت فوت مصدومان می‌شود.

برای پیگیری این موضوع و بهسازی دوربرگردان طالب‌آباد به سراغ علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو رفتیم تا علت عدم توجه مسئولان را جویا شویم.

علیرضا صادقی  با اشاره به حادثه اخیر واژگونی مینی‌بوس در جاده ورامین به تهران اظهار داشت: متأسفانه در محدوده دوربرگردان روستای طالب‌آباد، به دلیل غیراستاندارد بودن طرح همیشه شاهد حوادث مختلفی هستیم.

وی بیان کرد: طرح اصلاح این دوربرگردان اخیراً به اداره راهسازی استان تهران ارائه شده که باید این طرح ضمن اصلاح ساختار، 100 متر به سمت بالا منتقل شود.

بخشدار قلعه‌نو با اعلام خبر ثبت طرح اصلاح این دوربرگردان در سیستم اداره راه افزود: این پروژه نیاز به 4 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار دارد که با توجه به اینکه در سیستم اداره راه درج شده به زودی و پس از اعلام پیمانکار آغاز می‌شود.

صادقی تصریح کرد: دوربرگردان طالب‌آباد به دلیل ساختار اشتباه هر هفته به طور میانگین با 2 حادثه و تعدادی مصدوم و کشته همراه است.

بنا به آنچه بخشدار قلعه نو به آن اذعان داشته امید است به زودی با تعیین پیمانکار مشکل تردد و تصادفات پی در پی در این محدوده کاهش و باری از مشکلات اهالی این روستا برداشته شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه