مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پویایی نسل آینده نیازمند گسترش فعالیت شورای دانش‌آموزی است

حسین توکلی کجانی روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ری اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی باید وارد عمل شده و به کمک شورای آموزش و پرورش در حوزه کاری آنها بیایند، ساخت نظام آموزشی به نفع آینده جامعه بوده و اجتماعی سالم خواهیم داشت.
این مسئول به مشکلات نظام آموزشی در این منطقه اشاره و خاطر نشان کرد: افت کیفیت تحصبلی در ری به ویژه حوزه های پیرامونی از معضلات این بخش به شمار می‌رود.
وی افزود: معلمان با تجربه از نقاط کم برخوردار به دلیل امکانات برای تدریس به نقاط مختلف مناسب می روند که ایجاد تسهیلات، امکانات و وسایل رفاهی زمینه ای برای جذب معلمان باتجربه به مناطق کم برخوردار می شود.

توکلی به مقوله ورزش دختران در مدارس اشاره و اضافه کرد: ورزش دختران دانش آموز باید از اولویت های نظام آموزشی مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار ویژه شهرستان ری به برنامه های دهه فجر در مدارس اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه های دهه فجر باید شادی توام با برنامه منظم و سالم باشد.
وی تاکید کرد: روسای نواحی آموزش و پرورش شهرستان ری علاوه بر نظارت فضای مجازی در بین دانش آموزان، بر برنامه جشن های پیروزی انقلاب نیز مدیریت و نظارت کنند.
توکلی کجانی با بیان اینکه شهدا بهترین الگوی برای دانش آموزان به شمار می‌روند، عنوان کرد: شهید مجید زمانی نیا و امثال او بهترین سرمشق برای نسل امروز هستند، ترویج فرهنگ بازگویی خاطرات شهدا از زبان خانواده هایشان در مدارس انجام شود.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.
شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه بوده که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه