مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: توجه ویژه دولت تدبیر و امید به خانواده معظم شهدا

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی با محوریت بزرگداشت ۱۸ دی سالروز شهادت پیشگامان انقلاب شهرستان ری ضمن گرامیداشت ۹ دی روز بصیرت، گفت: ری بلحاظ ظرفیت های غنی فرهنگی همیشه نقطه عطفی در برگزاری مراسمات و موضوعات مختلف بوده است زیرا در تمامی عرصه هایی همچون تاریخی، مذهبی، سیاسی، ورزشی، اقتصادی، ایثارگری و … دارای ظرفیت بالایی است.
فرماندار ری تصریح کرد: امنیت و آرامش کشور و آحاد مردم مدیون خون شهداست، شهدایی که با فداکاری و از خودگذشتگی اقتدار و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده اند و بایستی تمامی اقشار و عموم مردم یاد و خاطره شهدا را که از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری است گرامی بدارند.
معاون استاندار تهران افزود: در دولت یازدهم و دوازدهم توجه ویژه ای به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران شده است و این نشان از اهمیت دولت تدبیر و امید به جایگاه والای شهدا دارد.
حسین توکلی کِجانی بیان داشت: از برنامه های مهم پیش رو، ۱۸ دی سالروز شهادت پیشگامان انقلاب شهرستان ری است که بایستی با تعامل و همکاری مجموعه شهرستان ری مراسمی باشکوه و در شأن شهدای انقلاب اسلامی برگزار شود.
فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: بر اساس آمار تعداد شهدای شهرستان ری از برخی استان های کشور بیشتر است که نیازمند توجه ویژه به بزرگداشت شهدای ری است لذا یکی از اولویت های مهم، برگزاری یادواره شهدای شهرستان ری با برنامه های باشکوه است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه