مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

همایش استانی (کانون در منظومه تربیت) در کانون فرهنگی تربیتی سمیه شهرری برگزار می‌شود

سید مجتبی هاشمی  گفت: بر اساس برنامه‌ریزی بعمل آمده، همایش استانی نقش کانون‌های فرهنگی تربیتی در منظومه تربیت با حضور معاون محترم پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و مشاور محترم وزیر در سند تحول بنیادین در کانون فرهنگی تربیتی دانش‌آموزی سمیه شهرری برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این همایش ضمن حضور مهمانان وزارتی، مدیران و معاونین ادارات مناطق 21 گانه شهرستان‌های تهران به همراه کارشناس مسئولان و کارشناسان فرهنگی و هنری، فعالیت‌های اردویی و فضاهای پرورشی، مدیران و کارشناسان و مربیان کانون‌ها در چهاربخش:1- انجمن‌های کانون‌های فرهنگی تربیتی 2-نمایشگاه ، فروشگاه و کارگاه‌های مهارت‌آموزی 3- برنامه‌ها و فعالیت‌های عمومی 4- کارگاه آموزشی(کارگاه انتقال تجربیات) تبیین جایگاه کانون‌های فرهنگی تربیتی در منظومه تربیت به همت کانون‌های 19 گانه شهرستان های تهران برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است همایش استانی نقش کانون های فرهنگی تربیتی در منظومه تربیت دوشنبه و سه شنبه مورخ 25و26 آذر ماه در کانون سمیه شهرری برگزار می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه