مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ظهر امروزاسد سرنابه به عنوان سرپرست شهرداری باقرشهر معرفی شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ ظهر امروز اعضای شورای اسلامی باقرشهر با حضور در دفتر شهردار اسد سرنابه را طی حکمی به عنوان سرپرست شهرداری باقرشهر انتخاب نمودند .

حسین ابراهیمی رییس شورای اسلامی باقرشهر در این آیین معارفه گفت : جا دارد از تلاش و زحمات شهردار سابق باقرشهر آقای ناصری پور کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم و امیدواریم با شناختی که از نیروی جوان و کارآمد اقای سرنابه دارین بتوانند به خوبی مدیریت مجموعه شهرداری باقرشهر را برعهده گیرند.

اسد سرنابه در این جلسه عنوان کرد: از حسن توجه و انتخاب اعضای شورای اسلامی باقرشهر بسیار سپاسگذارم که فرصتی فراهم کرده اند تا همواره بتوانیم به مردم خدمت کنیم و تمام تلاش بنده این است که خدمتگزار مردم خوب باقرشهر باشم چرا که باقرشهر همواره از رتبه و آوازه خوبی در بین استان تهران برخوردار است.

گفتنی است؛ اعضای شورای اسلامی باقرشهر این عنوان را به اسد سرنابه تبریک گفتند و وی را از نیروی های بسیار خوب و کار درست شهرداری دانستند که می تواند با درایت و توانمندی از عهده این پست برآید.

پی نوشت خبر : اسد سرنابه از نیروهای جهادی و خوش سابقه شهرداری باقرشهر است که در پست های محول شده تاکنون خدمات ارزنده ای را از خود بر جای گذاشته است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه