مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جشن مهرو همدلی برای دانش آموزان کم توان برپاشد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ رحمان آذرخرداد ؛ عضو شورای اسلامی شهر کهریزک در جمع کودکان کم توان گفت: معلولیت شاید مسیر رسیدن به موفقیت ها را طولانی تر کند اما هیچ  محدودیتی برای رشد و بالندگی افراد ایجاد نمی کند .

وی از تمامی فعالان حوزه معلولان جهت حمایت از این قشر قدردانی کرد و گفت: فعالیت و تلاش فعالان این حوزه سبب شده تا فرصت مناسبی برای آموزش و کسب مهارت های مناسب برای معلولان فراهم شود که این امر یک صدقه جاریه محسوب می شود.

آذرخرداد در ادامه به فلسفه روز جهانی معلول اشاره کرد و اظهار داشت: مهمترین هدف از تعیین روز ۱۳ آذر به نام روز جهانی معلول، ایجاد بستر مناسب برای ارتقاء رشد اذهان عمومی درباره مسائل مربوط به معلولیتهاست و خوشبختانه در طول سالهای اخیر مدارس و مراکز متعددی برای پرورش معلولان ایجاد شده است که این امر جای بسی قدردانی دارد.

در ادامه مراسم با برگزاری جشن مهر و همدلی از کودکان معلول مدرسه شهدای تقی زاده تجلیل بعمل آمد و روز خوش و به یادماندنی ای را برای این کودکان رقم خورد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه