مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بازدید سرزده شهردار کهریزک از پروژه عمرانی خیابان هاشمی نژاد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ اسماعیل نعمت زاده؛ شهردار کهریزک با اعلام این خبر گفت: خیابان هاشمی نژاد یکی از معابر پرتردد و حلقه ارتباطی دو معبر مهم مطهری و مصطفوی است به همین منظور  در راستای تسهیل مسیر تردد عابران و رانندگان ، بهسازی این معبر در دستور کار حوزه فنی و عمران شهرداری کهریزک قرار گرفت.

وی با تشریح این پروژه گفت: در راستای بهبود منظر دیداری شهر و ایجاد فضای فرهنگی و خدماتی مناسب برای شهروندان  آسفالت قدیمی و فرسوده این معبر تخریب و پس از لایه برداری و زیرسازی، اماده اجرای سنگفرش شده است که این عملیات عمرانی در مساحتی بالغ بر ۲۵۶۰ متر مربع در حال اجراست.

شهردار کهریزک با اشاره به مزایای اجرای این طرح عمرانی گفت: مناسب سازی و سنگفرش خیابان هاشمی نژاد به عنوان یک معبر پرتردد؛  تسهیل تردد عابران، روان سازی ترافیک معبر و هدایت مناسب آبهای سطحی را به همراه دارد.

نعمت زاده در ادامه از افزایش مساحت این پروژه در حین اجرا خبر داد و گفت: باتوجه به پرتردد بودن این معبر ابتدا پروژه سنگفرش خیابان هاشمی نژاد با تعریض معبر در مساحتی بالغ بر عرض ۱۶ متر و طول ۱۶۰ متر در دستور کار واحد فنی و عمران قرار گرفت اما پس از بازدید از پروژه ، اجرای طرح سنگفرش معبر پس از تقاطع هاشمی نژاد و مصطفوی تا بلوار شهید بهشتی نیز پیشنهاد شد که پس از بررسی در قالب فاز دوم  این پروژه اجرا خواهد شد.

شهردار کهریزک اظهار داشت:یکی از ویژگی های اجرای این پروژه علاوه بر فعالیت های عمرانی، اجرای طرح های اجتماعی و فرهنگی در این معبر است که باتوجه به مطالبه شهروندان برای ایجاد پاتوق های محلی، جانمایی و احداث چندین غرفه  با رویکرد فعالیت های  فرهنگی و خدماتی نیز در دستور کار قرار دارد که این معبر به عنوان یکی از معابر فرهنگی خدماتی شهر  از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود و شهروندان از خدمات این غرفه ها بهره مند می شوند که بی شک پس از افتتاح و بهره برداری توسعه فضای فرهنگی این معبر در فهرست برنامه های مدیریت شهری قرار خواهد گرفت.

نعمت زاده در پایان خاطرنشان کرد:عملیات آسفالت خیابان هاشمی نژاد از تاریخ ۲۰ مهرماه  آغاز و بنا به پیش بینی کارشناسان حوزه فنی و عمران در آذر ماه به اتمام می رسد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه