مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بازدید سرزده شهردار کهریزک از پروژه عمرانی خیابان هاشمی نژاد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ اسماعیل نعمت زاده؛ شهردار کهریزک با اعلام این خبر گفت: خیابان هاشمی نژاد یکی از معابر پرتردد و حلقه ارتباطی دو معبر مهم مطهری و مصطفوی است به همین منظور  در راستای تسهیل مسیر تردد عابران و رانندگان ، بهسازی این معبر در دستور کار حوزه فنی و عمران شهرداری کهریزک قرار گرفت.

وی با تشریح این پروژه گفت: در راستای بهبود منظر دیداری شهر و ایجاد فضای فرهنگی و خدماتی مناسب برای شهروندان  آسفالت قدیمی و فرسوده این معبر تخریب و پس از لایه برداری و زیرسازی، اماده اجرای سنگفرش شده است که این عملیات عمرانی در مساحتی بالغ بر ۲۵۶۰ متر مربع در حال اجراست.

شهردار کهریزک با اشاره به مزایای اجرای این طرح عمرانی گفت: مناسب سازی و سنگفرش خیابان هاشمی نژاد به عنوان یک معبر پرتردد؛  تسهیل تردد عابران، روان سازی ترافیک معبر و هدایت مناسب آبهای سطحی را به همراه دارد.

نعمت زاده در ادامه از افزایش مساحت این پروژه در حین اجرا خبر داد و گفت: باتوجه به پرتردد بودن این معبر ابتدا پروژه سنگفرش خیابان هاشمی نژاد با تعریض معبر در مساحتی بالغ بر عرض ۱۶ متر و طول ۱۶۰ متر در دستور کار واحد فنی و عمران قرار گرفت اما پس از بازدید از پروژه ، اجرای طرح سنگفرش معبر پس از تقاطع هاشمی نژاد و مصطفوی تا بلوار شهید بهشتی نیز پیشنهاد شد که پس از بررسی در قالب فاز دوم  این پروژه اجرا خواهد شد.

شهردار کهریزک اظهار داشت:یکی از ویژگی های اجرای این پروژه علاوه بر فعالیت های عمرانی، اجرای طرح های اجتماعی و فرهنگی در این معبر است که باتوجه به مطالبه شهروندان برای ایجاد پاتوق های محلی، جانمایی و احداث چندین غرفه  با رویکرد فعالیت های  فرهنگی و خدماتی نیز در دستور کار قرار دارد که این معبر به عنوان یکی از معابر فرهنگی خدماتی شهر  از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود و شهروندان از خدمات این غرفه ها بهره مند می شوند که بی شک پس از افتتاح و بهره برداری توسعه فضای فرهنگی این معبر در فهرست برنامه های مدیریت شهری قرار خواهد گرفت.

نعمت زاده در پایان خاطرنشان کرد:عملیات آسفالت خیابان هاشمی نژاد از تاریخ ۲۰ مهرماه  آغاز و بنا به پیش بینی کارشناسان حوزه فنی و عمران در آذر ماه به اتمام می رسد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.