مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب
امام جمعه شهرری

امام جمعه شهرری: دشمنان خط مقدم جبهه مقاومت را هدف قرار داده اند

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های این هفته نماز جمعه در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) اظهار داشت: آمریکا، اسرائیل و آل سعود با ایجاد انواع بحران های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در کشورهای لبنان و عراق به دنبال تخریب جبهه مقاومت هستند.

وی با اشاره به اینکه از جیب بسیاری از معترضان خیابانی در کشور لبنان پول های سعودی و اماراتی کشف شده است، عنوان کرد: سعودی ها پس از آنکه در جنگ یمن و سایر برنامه های خود از جبهه مقاومت شکست سنگینی خوردند به دستور آمریکا و صهیونیست ها در ایجاد بحران در کشورهای اسلامی خط مقاومت سرمایه گذاری می کنند.

شاهچراغی ادامه داد: خصلت سعودی ها خیانت است نباید گول سران سعودی را در فرستادن واسطه به کشورهای منطقه و ایران را خورد.

وی یکی اهداف ایجاد اغتشاشات و بحران های سیاسی در کشورهای لبنان و عراق را ضربه زدن به جمهوری اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: چون ایران اسلامی پشتیبان جبهه مقاومت است دشمنان می خواهند با ایجاد بحران در این کشورها با ما ضربه بزنند ولی باید بدانند که هیچ کدام از این کارها نمی تواند خدشه ای در اراده ملت ایران ایجاد کند.

شاهچراغی تاکید کرد: مردم مسلمان ایران و کشورهای جبهه مقاومت باید آگاه و بصیر باشند تا نقشه های شوم دشمنان نقش بر آب شود.

وی در ادامه به نقش برجسته مرجعیت شیعه و سید حسن نصرالله در خنثی کردن نقشه شوم دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان باید بدانند تمام توطئه‌های آنان توسط مرجعیت و برگزاری مراسماتی مانند پیاده روی اربعین از بین خواهد رفت.

امام جمعه شهرری در بخش دیگر سخنان خود به آغاز دهه وقف در کشور اشاره کرد و افزود: این سنت حسنه اسلامی باید در کشور حفظ شود چرا که درآمد حاصل از وقف صرف کمک به نیازمندان، کارهای عام المنفعه و برگزاری مراسمات مذهبی می شود.

شاهچراغی اظهار داشت: مردم با وقف اموال خود در امور خیر در زمان حیات و پس از مرگ از ثواب و برکات آن بهرمند خواهند شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه