مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

زنگ مهر و مقاومت در مدارس شهر کهریزک به صدا درآمد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ اسماعیل نعمت زاده شهردار کهریزک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و هفته گرامیداشت دفاع مقدس را به تمامی شهروندان شهر کهریزک، دانش آموزان و مربیان آموزش و پرورش تبریک گفت.

شهردار کهریزک پس از به صدا در آمدن زنگ ‌مهر و مقاومت در مدرسه شهید قادسی شهر کهریزک گفت: تقارن سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس فرصت گرانبهایی برای ترویج فرهنگ‌ایثار و شهادت در بین دانش آموزان است و همه ما باید از این ظرفیت و الگو برداری از راه و منش شهدا و ایثارگران در مسیر تعالی بخشی قشر فرهیخته دانش آموزی بهره ببریم تا انشالله در مسیری صحیح به اهداف عالی دست یابیم.

نعمت زاده در ادامه از نمایشگاه دفاع مقدس که به همت مربیان و دانش آموزان مدرسه شهید قادسی در این مدرسه برپا شده بود، بازدید کرد و اظهار داشت: باعث افتخار است که امروز پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد طنین انداز شدن زنگ‌مهر و مقاومت در مدارس هستیم و این شانس را دراختیار داریم تا پرچم خدمت و مقاومت را به دست  دانش آموزان به عنوان سرمایه های کشور بسپاریم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه