مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بازدید مدیر کل دفتر برنامه و بودجه  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مراکز فرهنگی شهرستان ری

به گزارش  انعکاس ری، مدیر کل برنامه و بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید گفت: با توجه به شرایط خاص شهرستان ری، زیرساخت های فرهنگی و هنری باید تقویت و گسترش یابد.

وی یکی از سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تجهیز و ساخت مجتمع های فرهنگی و هنر در مناطق کم برخوردار دانست و افزود: شهرستان ری با جمعیت بالای یک میلیون نفر، نیاز به مجتمع های فرهنگی بیشتری دارد تا مردم برای آموزش های فرهنگی و هنری دچار مشقت نشوند.

در ادامه «سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در سخنانی اظهار داشت: شهرستان ری دارای ظرفیت ویژه ای در حوزه فرهنگ و هنر است و تاکنون هنرمندان زیادی از این دیار کهن به جهانیان معرفی شده است.

وی افزود: با توجه به تقاضای مردم و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، زیر ساخت های فرهنگی موجود، جوابگوی نیاز مخاطبان نیست و این امر توجه ویژه مسئولان را می طلبد.

در این بازدید که «مرتضی قاسمی چراتی» معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و همچنین مسئولان برنامه و بودجه و طرح های عمرانی اداره کل یادشده نیز حضور داشتند، قرار شد که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مساعدت های لازم را برای تعمیر و تجهیز مجتمع فرهنگی و هنری ابوالفتوح رازی انجام دهد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه