مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

امسال 138 میلیارد ریال مواد معدنی غیرمجاز در ری کشف شد

عزیزاله افضلی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مواد معدنی کشف شده شامل آهک، سنگ لاشه، خاک رس، مرمریت، مس، مخروط کوهی، گرانیت، سولفات و مارن رسی است که توسط سه معدن غیر مجاز برداشت می شد.
وی تصریح کرد: 600 بازدید توسط بازرسان در طی سالجاری از معادن این شهرستان انجام شد و افزایش این گشت ها موجب کاهش چشمگیر برداشت های غیر مجاز نسبت به سالهای گذشته شده است.
افضلی بیان کرد: تعداد محل های برداشت غیر مجاز مواد معدنی در جنوب پایتخت طی سال 96 هفت مورد بود که با نظارت اداره صنعت معدن و تجارت این میزان در سال 97 به سه مورد کاهش یافته است.
وی ادامه داد: هم اکنون این شهرستان دارای 33 معدن مجاز و فعال است که موجب اشتغالزایی 600 نفر به صورت مستقیم شده است.
افضلی یادآور شد: برداشت بدون مجوز از پهنه هایی که جزو معادن نیستند، توسط هر شخص حقیقی و حقوقی، غیر مجاز و جرم محسوب می شود و بازرسان اداراه صنعت، معدن و تجارت به شدت با متخلفان برخورد می کنند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه