مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

از آدم ربایی در شهرری تا پاکسازی بوستان ها

پارک ها و تفرجگاههای سطح حوزه استحفاظی نیروهای فراجا شهرری توسط یگان عملیاتی ضربت از وجود معتادان و مواد مخدر فروشان پاکسازی شد.

به گزاش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، از خبر روز چهارشنبه پلیس شهرری ، در راستای رسیدگی به مطالبات شهروندان ،پارک ها و تفرجگاهای سطح حوزه استحفاظی شهرری توسط یگان عملیاتی ضربت پاکسازی و در این خصوص ضمن کشف مقادیری موادمخدر ماری جوانا و حشیش در بسته بندی آماده فروش، ۶ نفر نیز دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شد که شهروندان با مراجعه به ماموران از اقدامات ضربتی پلیس تقدیر و تشکر کردند.

پاکسازی پارک ها و تفرجگاههای شهر ری از وجود معتادان و فروشندگان مخدر

آموزش عوامل مستقر درب های حرم مطهر عبدالعظیم الحسنی (ع)

“سرهنگ عمادالدینی” جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از عوامل مستقر درب های حرم مطهر عبدالعظیم الحسنی (ع) بازدید و آموزش های لازم را به خادمان امنیت ارائه کرد.

پاکسازی پارک ها و تفرجگاههای شهر ری از وجود معتادان و فروشندگان مخدر

“سرهنگ عمادالدینی” جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از عوامل مستقر درب های حرم مطهر عبدالعظیم الحسنی (ع) و ارائه آموزش های لازم به خادمان امنیت.

پاکسازی پارک ها و تفرجگاههای شهر ری از وجود معتادان و فروشندگان مخدر

بازدید سرهنگ «سیدرضا عمادالدینی » جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از ایستگاه نوروزی مستقر در ضلع جنوب حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)

نجات سه نفر از اتباع در شهرری

پاکسازی پارک ها و تفرجگاههای شهر ری از وجود معتادان و فروشندگان مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با تلاش ماموران کلانتری دولت آباد ۳ گروگان که از اتباع کشور همسایه بودند از چنگ آدم ربایان نجات یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ “محمدقاسم طرهانی” در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربایش یک مرد جوان از اتباع کشور همسایه و درخواست مبلغ زیادی پول در قبال‌ آزادی وی موضوع بصورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری دولت آباد قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: تیم عملیات کلانتری به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی جزئیات این پرونده مشخص شد آدم ربایان به علت دریافت باج افرادی را ربوده که با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و بررسی سرنخ ها موجود مخفیگاه متهمان در محدوده دولت آباد شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی های لازم پرسنل عملیات کلانتری سریعاً به موقعیت اعزام شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: پس از حضور ماموران در محل طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۳ متهم که از اتباع کشور همسایه بودند دستگیر شدند و۳ فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

سرهنگ طرهانی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی به ناچار لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند که جهت دریافت مبلغ ۲ میلیارد ریال، نقشه ربودن افراد را طراحی کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شد، خاطر نشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه