مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پیکر حسین بختیاری در قبله‌ی تهران آرام گرفت

پیکر مرحوم حسین بختیاری مداح و روضه خوان اباعبدالله (ع) با حضور جمع کثیری از عاشقان سید الشهدا در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام پس از تشییع به خاک سپرده شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری؛ پیکر مرحوم حسین بختیاری مداح و روضه خوان اباعبدالله (ع) با حضور جمع کثیری از عاشقان سید الشهدا و مداحان اهل بیت بعد از نماز ظهر و عصر در شبستان امام خمینی ره آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام به خاک سپرده شد.

این مداح جوان کشورمان روز پنجشنبه دوم فروردین ماه سال ۱۴۰۳ بر اثر ایست قلبی درگذشت.

پیکر مرحوم بختیاری مداح اهل بیت در آستان عبدالعظیم حسنی به خاک سپرده شد

مراسم تشییع پیکر مداح اهل بیت (ع) حسین بختیاری صبح امروز شنبه چهارم فروردین ماه از ساعت ۱۰ صبح در حسینیه حضرت سیدالشهدا علیه السلام واقع در خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده برگزار شد.

پیکر این روضه خوان اباعبدالله (ع) در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام در میان نوحهخوانی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به خاک سپرده شد.

مراسم ترحیم مرحوم حسین بختیاری، روز یکشنبه پنجم فروردین، از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در مهدیه تهران برگزار خواهد شد.

تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت حسین بختیاری مداح اهل بیت(ع)

متن پیام محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این شرح است: ضایعه‌ درگذشت روضه خوان ارباب مان حضرت سیدالشهدا (س)، ذاکر جوان و دلباخته‌ آل الله علیهم صلوات الله مرحوم حسین بختیاری در دومین شب جمعه ماه مبارک رمضان موجب تاثر و تالم خیل عظیمی از ذاکران، اعضای هیئات حسینی و اینجانب گردید.

اشک جاری در روضه‌خوانی‌اش و اخلاص و تمرکز بر روضه‌ی امام حسین علیه السلام فارغ از برخی هیاهوهای دنیای فانی باعث شد قدر او در فراغش بیشتر شناخته شود. از خداوند منان برای وی همنشینی با اولیا و صالحان و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم با تسلیت درگذشت حسین بختیاری گفت: با اندوه فراوان درگذشت برادر عزیز، مدّاح اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) مرحوم حسین بختیاری که عمر و جوانی پربرکت خویش را در مدح و ذکر سالار شهیدان و ائمه اطهار (ع) سپری کرد، به خانواده مکرم ایشان و جامعه بزرگ و پرافتخار مرثیه‌سرایان و مداحان اهل بیت (ع)، تسلیت عرض می‌کنم.

از درگاه خداوند تعالی برای آن دلداده حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، علو درجات و برای بازماندگان بویژه خانواده محترم ایشان صبر و اجر مسئلت دارم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه