مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

زورگیر خشن شهرری روز اول عید به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی شهرری از دستگیری زورگیرانی خبر داد که در مجدوده شهرری موبایل شهروندان را سرقت می کردند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،سرهنگ محمد قاسم طرهانی به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر در خصوص سرقت تلفن همراه در محدوده “شهرری” و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با توجه به حساسیت موضوع گشتزنی های هدفمند آغاز شد که سرانجام در یکم فروردین ماه امسال ماموران گشت نامحسوس پلیس آگاهی این 2 سارق  را با یک دستگاه موتورسیکلت هنگام سرقت مشاهده کردند.

سرهنگ طرهانی گفت: بلافاصله هر 2 سارق که غافلگیر شده بودند، دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی شهرری منتقل شدند که در تحقیقات انجام شده به جرم خود اعتراف و در بازرسی از وسایلشان نیز یک قبضه سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: تا کنون سه شاکی این پرونده شناسایی و برای شکایت به پلیس آگاهی ری، دعوت شده اند و هر 2 متهم با تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه