مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سارق مسلح خاورشهر دستگیر شد

سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق مسلح در محدوده “خاورشهر” خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،

سرهنگ “محمد قاسم طرهانی”  در تشریح این خبر بیان داشت: در اسفند ماه سال جاری  در پی مراجعه و شکایت فردی در خصوص سرقت مقدار زیادی پول و تلفن همراه در محدوده “خاورشهر“، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 177 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:  با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی، سرانجام روز گذشته هویت و  مخفیگاه متهم  در محدوده “خاورشهر” شناسایی و پس از انجام هماهنگی های لازم با مراجع قضائی تیم های عملیات کلانتری خاورشهر به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی در ادامه  بیان داشت:  با حضور ماموران  ، متهم در مخفیگاهش  طی یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از  مخفیگاه وی یک قبضه سلاح کمری (کلت) کشف و متهم به همراه سلاح کشف شده به کلانتری انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در تحقیقات انجام شده متهم 36 ساله که دارای سابقه سرقت می باشد علیرغم انکار های اولیه در مواجه با دلایل و مستندات پلیس به 10 فقره سرقت به عنف معترف که در این خصوص 8 شاکی شناسایی و به کلانتری دعوت شده اند، متهم نیز جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شد.

سرهنگ طرهانی از شهروندان درخواست کرد: به منظور تامین امنیت جانی و مالی خود از نگهداری و حمل پول نقد و یا اموال با ارزش به همراه خود، خود داری نموده و در صورت مجبور بودن به حمل و نگهداری پول نقد یا اموال با ارزش، آنهارا در معرض دید دیگران نگذاشته و یا توجه اطرافیان را جلب نکنید.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه