مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف گیریبکس خودروهای وارداتی قاچاق در خاورشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۳۰ دستگاه گیربکس و ۳۰ دستگاه موتور خودروهای وارداتی به ارزش حدودی ۵۰ میلیارد ریال و دستگیری ۲ نفر با تلاش ماموران کلانتری خاورشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ محمد قاسم طرهانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف محموله قاچاق اظهار داشت: در راستای اجرای تدابیر سردار فرماندهی محترم انتظامی تهران بزرگ مبنی بر برخورد با قاچاق کالا موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با اشرافیت اطلاعاتی تیم عملیات کلانتری 177 خاورشهر ، انبار کالای قاچاق در محدوده استوک فروشان خاوران شناسایی شد که پرونده در این خصوص تشکیل و اقدامات قضائی سریعاً انجام و ماموران راهی انبار شدند.

رئیس پلیس شهرستان ری ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل، 30 دستگاه گیربکس و 30 دستگاه موتور خودروهای وارداتی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز گمرکی و بارنامه بودند کشف شد که در این راستا 2 متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و ارجاع به مقام قضائی خاطرنشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه