مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آمادگی کامل شهرداری باقرشهر برای برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی و ورزشی استان تهران/ آغاز جام “جوان پهلوان” از ساعاتی دیگر

🔻شهردار باقرشهر از آمادگی کامل این شهر برای برگزاری نخستین و بزرگترین رویداد ورزشی استان تهران خبر داد و گفت: کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری جام “جوان پهلوان” اندیشیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری، مرتضی همتی شهردار باقرشهر با اشاره به اقدامات انجام شده برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات اظهار داشت: آئین افتتاح نخستین دوره از جام “جوان پهلوان” رأس ساعت ۱۸ در میدان المپیک بوستان عطر سیب باقرشهر با حضور مردم ورزش دوست این شهر، جمعی از مسئولین و ورزشکاران چهره‌های ملی برگزار می‌شود.
وی با تأکید بر آمادگی همه جانبه شهرداری باقرشهر برای برگزاری مسابقات افزود: تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود در شهرداری برای میزبانی شایسته از ورزشکاران و میهمانان به‌کار گرفته شده و باقرشهر برای اولین بار میزبان رویدادی بزرگ خواهد بود.
شهردار باقرشهر در ادامه گفت: آغاز رسمی این مسابقات از صبح فردا خواهد بود و به منظور رفاه شرکت‌کنندگان در این رویداد کلیه تمهیدات ترافیکی، انتظامی و خدماتی برنامه‌ریزی شده است.
همتی تصریح کرد: تمامی مراحل برگزاری این رویداد از سوی کارشناسان شهرداری باقرشهر و نیز کارشناسان و بازرسان ورزشی بررسی شده تا ورزشکاران بدون کوچکترین اختلالی برای شرکت در مسابقات حاضر شوند.
شهردار باقرشهر ابراز داشت: این رویداد چهره دیگری از باقرشهر و ظرفیت‌ها و پتانسل‌های ورزشی آن را به استان تهران و حتی در سطح کشور نمایان خواهد کرد.
همتی در پایان ضمن دعوت از شهروندان برای شرکت در آیین افتتاحیه این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: برگزاری این رویداد با حمایت و هدایت برخی از دستگاه‌ها و نهادهای امنیتی و اداری و نیز برخی ورزشکاران همراه بود که در این فرصت از استاندار تهران، فرماندار ویژه ری، بخشدار کهریزک، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، امام جمعه باقرشهر، رؤسای هیئات ورزشی، فرمانده سپاه ، فرمانده بسیج و سایر نهادهای امنیتی ..‌.‌تشکر و قدردانی می‌کنم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه